قوانین و مقررات

“شرایط و مقررات”

لطفا شرایط و مقررات زیر را قبل استفاده از این وب سایت با دقت بخوانید. این شرایط و مقررات بر تمامی مراجعات و استفاده از سایت، همچنین بر محتویات، اطلاعات، پیشنهادات و/یا خدمات ارائه شده به شما از طریق این وب سایت اعمال میگردد. با دسترسی‌ و استفاده از این وب سایت و سفارش دادن به ما شما رضایت خود را به تمامی این شرایط و مقررات علاوه بر هرگونه قانون یا مقررات دیگر که بر این سایت، اینترنت و یا شبکه جهانی حاکم می‌باشد اعلام می نمایید. در صورتی که  با این قوانین و مقررات موافق نیستید لطفا این سایت را ترک کنید.

1- مالکیت محتوا

این وب سایت در تملک و تحت مديريت گروه ورزشي لاكي میباشد و تمامی محتویات و قسمتهای نمایش داده شده این سایت در تملک گروه مذكور ميباشد و یا گروه شرکتهای هم گروهش (از این به بعد “ما”)، گواهی کنندگان و و/یا تامین کنندگان محتوا می‌باشد؛ از جمله ولی‌ نه محدود به متون، گرافیک، عکس ها، تصاویر، تصاویر متحرک، اصوات، مثال ها و نرم افزارها (مندرجات). تمام عناصر این سایت شامل -اما نه محدود به- طرح کلی‌ و مندرجات، تحت حمایت پوشش تجاری، حق نسخه برداری، حقوق اخلاقی، علائم تجاری و دیگر حقوق مرتبط با حقوق مالکیت معنوی می‌باشد. به استثناء آنچه‌ صریحأ تحت این موافقت نامه یا موافقت نامه ی دیگری با “ما” اجازه داده شده باشد، هیچ قسمت یا عنصری از این سایت یا مندرجاتش نمیتواند به هیچ وسیله‌ا‌ی نسخه برداری یا منتقل شود، و این سایت، مندرجاتش و تمامی‌ حقوق مرتبط با آن در مالکیت انحصاری اعضای مرتبط با گروه شرکتهای “ما” یا گواهی دهندگانش باقی‌ خواهد ماند مگر این که به نحو دیگری صریحا توافق شود.

2- حق نسخه برداری

حق نسخه برداری در تمامی مندرجات متعلق به “ما” بوده و باقی‌ خواهد ماند، مگر به نحوه دیگری در مدارک خاصی‌ در این سایت مشخص شده باشد. شما مجاز میباشید مدارک، اصوات و ویدئو‌های یافت شده در این سایت را فقط برای مقاصد شخصی‌، استخباری و غیر تجاری ببینید، چاپ و دریافت کنید. شما نمیتوانید هچیک از این اصول را تغییر دهید و شما نمیتوانید این مندرجات را نسخه برداری، توزیع، مخابره، نمایش، اجرا، بازتولید، منتشر، گواهی، آثار مشتق شده از آن خلق، منتقل کرده یا بفروشید. مگر به واسطه‌ مجوز قانونی‌ مرتبط با حق نسخ برداری، شما نمیتوانید هیچ قسمت از این مندرجات را بدون کسب رضایت ابتدایی “ما” برای اهداف این شرایط دوباره استفاده کنید، استفاده از چنین مواردی در هر وب سایت یا محیط کامپیوتری شبکه ای دیگر ممنوع می‌باشد. شما هچیک از حق نسخه برداری، علامت تجاری یا دیگر ملاحظات تملکی از موارد یافت شده در سایت نخواهید زدود.

3- علائم تجاری

تمامی علائم تجاری، مارک‌های خدماتی و نام‌هاي تعريف شده ومتون مربوط به آموزش كه با علامتها يا نشاني ثبت گرديده است مربوط به گروه ورزشي لاكي بوده و قوانين و مقررات بند ٢ را شامل ميشود.

4- سیاست قبول سفارش

پرداخت با کارت اعتباری انجام میشود. رسید شما از تائید سفارش به صورت الکترونیکی‌ یا روش دیگر به معنی‌ قبول سفارش شما از سوی ما نیست. ما حق قبول یا رد سفارش شما یا محدود کردن تعداد سفارش را به هر دلیلی‌ بدون اخطار قبلی‌ برای خود محفوظ میدانیم. در خصوص پرداخت از طریق کارت اعتباری، اینگونه پرداخت منوط به تائید موسسه مالی‌ صادر کننده ی کارت اعتباری می‌باشد واگر این موسسات مالی از قبول یا اعطای کارت اعتباری خود داری کنند ما تحت هیچ شرایطی مسئولیتی نداریم. ممکن است ما به انتخاب خود درخواست نماییم که هر سفارشی که بالاتر از مبلغ معینی گذاشته شود تایید قبلی ما را دریافت کند. همچنین ممکن است ما قبل از قبول هر سفارشی تایید یا اطلاعات اضافی درخواست کنیم.

 

5-برای مواردی که علامت “موجود نیست” دارند سفارش ندهید. این سفارشات به صورت خودکار لغو خواهند شد.

 

6- پرداخت

روش پرداخت تمامی‌ کالاهای خریداری شده از طریق این فروشگاه آنلاین فقط با کارت اعتباری می‌باشد. هنگامیکه تمامی اطلاعات مورد سفارش را تکمیل کردید صفحهٔ جدیدی برای انتخاب روش پرداخت خواهید دید.

فهرست
Call Now Button